• Язык:   UA RU
  • Швидка безкоштовна доставка по Києву/передмістю і по Україні. Детальніше. Постійна знижка 10% при реєстрації на сайті.

    Публічна оферта


    ПУБЛІЧНА ОФЕРТА

    Корисна інформація про існуючі умови з організації купівлі-продажу через інтернет, між особою, що здійснює покупку (назване далі “покупцем”) та інтернет магазином Zoolandia.com.ua

    1)Інформація про товар 
    1.1. Товар представлений у каталозі через фото-зразки, є оригінальною продукцією
    1.2. Кожен фото-зразок супроводжується текстовою інформацією: артикулом, ціною та описом товару.
    1.3. Вказана на Сайті ціна товару може бути змінена Інтернет-магазином в односторонньому порядку.
    1.4. У разі зміни ціни товару, замовленого Покупцем, менеджер Інтернет-магазину при першій нагоді інформує про це Покупця (телефоном або за допомогою електронної пошти) для отримання підтвердження або анулювання замовлення. При неможливості зв'язатися з Покупцем це замовлення вважається анульованим.

    2)Товар та порядок придбання товарів 
    2.1 Супроводжуючі Товар Фотографії можуть незначно відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду Товару, враховуючи особливості колірної передачі різних пристроїв, за допомогою яких переглядається Сайт. Супровідні Товар опису/характеристики не претендують на вичерпну інформативність і можуть містити помилки. Оновлення інформації, представленої на Сайті, проводиться щоденно
    2.2. Замовлення може бути оформлене Покупцем самостійно через кошик сайту або в магазині, за допомогою менеджера, адреса магазину вказана у розділі «Контакти»
    2.3. Покупець Інтернет-магазину має право оформити замовлення на будь-який товар, представлений на Сайті Інтернет-магазину
    2.4. У разі відсутності замовлених Покупцем Товарів на складі Продавця, останній має право виключити вказаний Товар із Замовлення / анулювати Замовлення Покупця, повідомивши про це Покупця шляхом дзвінка або направлення відповідного електронного повідомлення за адресою, вказаною Покупцем під час реєстрації, або іншим способом
    2.5. За відсутності товару Покупець має право замінити його аналогічним товаром, відмовитися від цього товару, анулювати замовлення.
    2.6. Покупець має право відмовитися від замовлення в будь-який час до моменту його відправки Покупцеві, поінформувавши Інтернет-магазин, зателефонувавши за телефоном
    2.7 У разі ануляції повністю або частково передплаченого Замовлення вартість анульованого Товару повертається Продавцем Покупцю у спосіб, яким Товар був оплачений.
    2.8 Покупець несе повну відповідальність за надання невірних відомостей, що спричинило неможливість належного виконання Продавцем своїх зобов'язань перед Покупцем.
    2.9. Після оформлення Замовлення на Сайті Покупцеві надається інформація про передбачувану дату доставки шляхом дзвінка підтвердження на телефон, вказаний Покупцем у замовленні. Менеджер, який обслуговує це Замовлення, уточнює деталі Замовлення, погоджує дату доставки, яка залежить від наявності замовлених Товарів на складі Продавця та часу, необхідного для обробки та доставки Замовлення.
    2.10. Очікувана дата передачі Замовлення до Служби доставки повідомляється Покупцеві менеджером, який обслуговує Замовлення, електронною поштою або при контрольному дзвінку Покупцю.

    3)Ціна та порядок оплати 
    3.1. Ціна кожного окремого Товару визначається Продавцем та вказується на сайті Інтернет-магазину. Ціна Замовлення визначається шляхом складання ціни всіх включених до Замовлення Товарів, яка дорівнює сумі, що підлягає оплаті, що вказується на сайті Інтернет-магазину при оформленні Замовлення в момент його розміщення. Вартість послуги доставки або відправки товару не вказана та не врахована у замовленні
    3.2. Ціна договору дорівнює ціні Замовлення. Сума замовлення може змінюватись в залежності від ціни, кількості чи номенклатури Товару.
    3.3 Оплата Послуг здійснюється у національній валюті України
    3.4 Замовлення вважається сплаченим з моменту надходження оплати на розрахунковий рахунок Продавця. Факт оплати Замовлення свідчить про згоду Покупця з умовами роботи інтернет-магазину
    3.5 До моменту зарахування коштів Покупця на розрахунковий рахунок Продавця товар не резервується. Продавець не може гарантувати доступність Товару Продавця у кількості, зазначеній у момент оформлення Замовлення, внаслідок чого можуть збільшитись термін обробки Замовлення. У разі необхідності здійснення повернення коштів Продавцем Покупцю для здійснення повернення коштів Покупець зобов'язаний повідомити Продавця реквізити банківського рахунку, на який Продавець зобов'язаний перерахувати кошти.
    3.6 Видача та надсилання Продукції Покупцю здійснюється після повної оплати вартості Замовлення.

    4)Якість продукції та гарантія
    4.1. Відповідальність за якість та комплектність продукції несе Продавець.
    4.2. Відповідальність за достовірність документів, що підтверджують якість товару, несе Продавець. Документи, що підтверджують якість товару, надаються Покупцеві в магазині, адреса вказана в розділі «Контакти»
    4.3 У разі виявлення неякісної продукції після постачання її Покупцеві, останній має право заявити претензії щодо якості цього товару протягом 2-х тижнів після отримання продукції.
    4.4 Відповідальність за якість та комплектність продукції знімається з Продавця, якщо псування продукції відбулося з вини Перевізника або Кур'єра.
    4.5 Відповідальність за якість продукції знімається з Продавця, якщо псування продукції відбулося з вини Покупця, коли останній використовує товар не за призначенням
    4.6 Під час продажу товару за описом Продавець зобов'язаний передати покупцеві товар, який відповідає опису. (Опис товару є певним переліком споживчих властивостей (експлуатаційних характеристик) товару, який передається покупцеві. Опис товару може супроводжуватися його фотографією, графічним зображенням тощо)
    4.7 Терміни на повернення та обмін товару, згідно з «Законом про захист прав споживача», які продаються в інтернет-магазині Zoolandia.com.ua, складають 14 днів. Обмін товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, упаковка, заповнений бланк-повернення та розрахунковий документ.
    4.8 Відповідно до «Закону про захист прав споживача» обмін та повернення можливе у строк до 14 днів з моменту відправлення замовлення клієнту.

    5)Доставка та передача товару Покупцеві 
    5.1. Доставка товару, придбаного в Інтернет-магазині здійснюється кур'єром по Києву та компанією Нова Пошта по території Києва та України.
    5.2. Відправлення замовленого товару по Україні провадиться протягом 1-3-х робочих днів з дня підтвердження замовлення Покупцем. Неділя та офіційні свята не входять до робочих днів.
    5.3. Покупець у присутності кур'єра Інтернет-магазину проводить приймання замовленого товару за кількістю, якістю, асортиментом та комплектністю товару.
    5.4. Продавець несе відповідальності термін доставки доставки, т.к. вони залежить від дій третіх осіб (перевізників).
    5.5 Доставка продукції по Києву здійснюється із залученням третьої сторони – Кур'єра. Вартість Послуг Кур'єра, додається до вартості замовлення та оплачується Покупцем окремо
    5.6. Покупець не зобов'язаний компенсувати витрати Інтернет-магазину, пов'язані з доставкою замовлення, якщо в процесі приймання товару виявиться, що поставлено товар неналежної якості, кількості, асортименту або комплектності.
    5.7. У разі відмови Покупця від товару належної якості або від замовлення в момент доставки, Покупцем оплачуються витрати Інтернет-магазину на доставку замовлення
    5.8 Термін доставки замовлення залежить від Перевізника та становить 1-7 діб, залежно від адреси населеного пункту.

    6)Порядок повернення товару 
    6.1. Повернення або обмін товару в Інтернет-магазин можливе у разі дотримання умов закону України "Про захист прав споживачів" - Розділ II, ст. 9 п. 1, і якщо збережено: його товарний вигляд, споживчі властивості, оригінальне фабричне упакування, ярлики. Товар, що має сліди використання - поверненню не підлягає (сліди використання - будь-які зміни у товарі, що свідчать про його експлуатацію за призначенням).
    6.2. Поверненню товару передує звернення Покупця до Інтернет-магазину через поштуin@zoolandia.com.ua

    6.3. При поверненні Покупцем товару належної якості Інтернет-магазин повертає йому сплачену за товар грошову суму за фактом повернення товару за вирахуванням повної компенсації витрат магазину, пов'язаних з доставкою товару Покупцю.
    6.4 Повернення грошових коштів за товар, який не було доставлено з будь-яких причин, провадиться виключно на підставі письмової заяви Покупця, на картковий рахунок Покупця, зазначений ним у Заяві про повернення грошових коштів, протягом 10 банківських днів з дати надання такої заяви в інтернет. -магазин
    6.5 При відмові Покупця від Товару Продавець повертає йому вартість поверненого Товару, за винятком витрат Продавця, пов'язаних з доставкою поверненого Покупцем Товару, протягом 10 днів з дати надходження Поверненого Товару на склад Продавця разом із заповненою Покупцем заявою та документами на Повернення.
    6.6 Повернення Товару неналежної якості:
    6.6.1. Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, що має явний дефект виробничого характеру. Отриманий Товар має відповідати опису на Сайті. Відмінність елементів дизайну чи оформлення від заявленого на Сайті опису не є ознакою неналежної якості.
    6.6.2. Зовнішній вигляд Товару, а також комплектність всього Замовлення, повинні бути перевірені Одержувачем у момент доставки Товару.
    6.6.3. При доставці Товару Покупець ставить свій підпис у квитанції про доставку. Після отримання Замовлення претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються. Сторони погодили, що у разі недотримання обов'язкових вимог зазначеної процедури, визнається отримання Покупцем Товару у належному стані - без будь-яких механічних пошкоджень та повної комплектності.
    6.6.4. Вимоги щодо повернення сплаченої за товар грошової суми підлягають задоволенню протягом 14 днів з дня пред'явлення відповідної вимоги (Закон України №1023-ХІІ «Про захист прав користувача», 12.05.1991).
    6.7 Повернення коштів здійснюється за допомогою повернення вартості оплаченого Товару на банківську картку або готівкою залежно від способу оплати замовлення.

    7)Відповідальність
    Продавець не несе відповідальності за вибір Покупцем Товару, він лише гарантує відповідність замовлених позицій.

    8)Права, обов'язки та конфіденційність
    8.1. Інтернет-магазин створений для організації дистанційного способу продажу товарів через інтернет.
    8.2. Інтернет-магазин не несе відповідальності за зміст та достовірність інформації, що надається Покупцем під час оформлення замовлення.
    8.3. Покупець відповідає за достовірність зазначеної при оформленні замовлення інформації.
    Використання ресурсу Інтернет-магазину для перегляду товару, а також для оформлення замовлення є для Покупця безоплатним.
    8.4. Інформація, що надається Покупцем, є конфіденційною. Інтернет-магазин використовує інформацію про Покупця виключно з метою функціонування інтернет-магазину (надсилання повідомлення Покупцю про виконання замовлення, надсилання рекламних повідомлень тощо).
    8.5. Покупець дає продавцю право здійснювати 107